Adaptační pobyt 2020

Během slunečných zářijových dnů se nám povedlo úspěšně zrealizovat další adaptační pobyt pro nově nastupující žáky našeho gymnázia. V současné situaci nám přišel pobyt pro nové žáky velmi důležitý. Měli možnost poznat spolužáky, se kterými budou studovat další čtyři roky nebo v případě primy dokonce osm let. Věříme, že takto posílené vzájemné vztahy jim pomohou i v právě probíhající distanční výuce.

Zde malá ukázka toho, jak adaptační pobyt hodnotí jeho účastníci.

„Skvělé tři dny plné zábavy a krásných zážitků“

„Bylo to super, umožnilo nám to se lépe poznat.“

„Adaptační pobyt se mi moc líbil a užila jsem si ho.“

„Nejdříve se mi tam vůbec nechtělo, nevěděla jsem, jestli mám jet, ale nakonec to bylo celkem fajn a jsem ráda, že jsem jela.“

„Poznal jsem mnoho nových přátel.“

„Nečekala jsem, že se za tři dny dokážeme tak stmelit.“

„Myslím, že jsme si adapťák všichni moc užili a navzájem se více poznali.“

„Byl moc krátkej.“

Za ŠPP Barbora Soukopová

Adaptační pobyt 2019

Již tradičně probíhal adaptační pobyt žáků prvních ročníků v rekreačním zařízení Zámeček Hodonín. V prostředí mimo školu se mohli žáci lépe poznat mezi sebou i se svým třídním učitelem. Na společných zážitcích teď dále mohou stavět své vzájemné vztahy a procházet studiem podpořeni vědomím, že na to nejsou sami. Nejlepší obrázek o tom, jak žáci sami adaptační pobyt vnímají, jsou jejich zpětné vazby. Tady nabízíme malou ochutnávku.

„Adaptační kurz je jeden obrovský zážitek.“

„Díky pobytu i více lidem věřím. Když jsem sem na gympl šla, měla jsem trochu obavy z toho, že sem nezapadnu, ale to vůbec není pravda.“

„Byla tam příjemná atmosféra. Myslím si, že jsme se dost poznali a že nás to velmi sblížilo.“

„Adaptačního kurzu jsem se hodně bála, ale nakonec se mi tam opravdu líbilo.“

„Většina aktivit mě hodně bavila a bylo to super. Zjistila jsem, jaký kdo je, a obecně se seznámila s lidmi, kteří jsou moc fajn. Při tomto seznámení nejvíce pomohla aktivita zvaná minutové rande.“

„Podle mě se adaptační kurz moc vydařil a od té doby se ve třídě bavím s více lidmi. Také se ráno skoro všichni zdravíme v šatnách, což jsem ráda, to předtím nebylo.“

„Bavím se teď s lidmi, se kterými bych se asi ve třídě bavit nezačala.“

„Hned bych se tam vrátila.“

„Zjistila jsem, že ne všichni jsou opravdu takoví, jací se zdají na první pohled, a je dobré dát šanci každému, protože každý má co nabídnout.“

„Dělají tam hrozně dobré palačinky!“

„ Na adapťáku se mi moc líbilo. Ze začátku se mi moc nechtělo, ale nevím, co bych dělala, kdybych nejela.“

„Mám pocit, že jsme všichni větší kamarádi a už k sobě máme blíž. Hrozně se mi líbila noční hra, ale myslím, že užitečné a zajímavé pro nás byly všechny hry. Při každé jsme se něco naučili a něco si z ní odnesli.“

„Líbilo se mi náhodné rozřazování do týmů, protože jsem měla možnost zjistit, jací jsou všichni moji spolužáci.“

„Byl to pro mě velmi pěkný zážitek, při kterém jsem poznal hromadu lidí i z jiné stránky než ze školy. Kdyby to šlo, tak bych si ho velmi rád zopakoval.“

Za ŠPP B. Soukopová